Intézményünk 2015. tavaszán a TÁMOP-3.1.4C-14 pályázat kapcsán számos olyan lehetőséghez jutott, melynek megvalósulása során növelni tudjuk versenyképességünket.
Nagy hangsúlyt fektetünk az oktatás színvonalának emelésére, a hátrányos helyzetű tanulók felzárkóztatásának elősegítésére, a környezettudatos magatartás és az egészséget életmód népszerűsítésére.
A komplex közlekedési ismeretek elsajátításával bővülnek tanulóink a mindennapi életben megvalósítható ismeretei.
Célunk továbbá az informatikai ismeretek megszilárdítása, gyakorlati alkalmazása tanulóink körében.

A projekt keretén belül a következő programokat valósítottuk meg:
Június végén sportnapot szerveztünk, ahol az egész intézmény részt vett.
A mozgásos tevékenységekkel ösztönöztük tanulóinkat a szabadidő hasznos eltöltésére, közös tevékenységekre. Ezen a rendezvényen mindannyian jól éreztük magunkat, kellemesen elfáradtunk.
Fényképek

Július elején - Sonkádon a Túr partján – élményekben gazdag 5 napot töltöttünk el sporttáborban. Itt a sportolás mellett megismerkedtünk a környék természeti, történelmi és kulturális hagyományaival, értékeivel is.
Fényképek

A tanévet 70 tanulónk Márokpapiban a Csiperke erdei iskolában kezdte. A túrázások során felfedezték a környék növény- és állatvilágát, megtanulták a térkép és iránytű használatát. Számos szabadidős program során barátságok kovácsolódtak, jöttek létre.
Fényképek

Október első hetében egészségnapot tartottunk, ami igazán jól sikerült. Volt itt zenés torna, egészséges étkek kóstolója, kézműves foglalkozás, zöldség- gyümölcsszobor építő verseny, szellemi-, ügyességi vetélkedő.
Előadásokat hallgathattunk az egészséges táplálkozásról, gyógynövények hasznáról. A programot az egész intézményt megmozgató „együtt mozdul az iskola” futással zártuk.
Fényképek

Fontos számunkra, hogy tanulóink elsősegélynyújtásban is jeleskedjenek. Az elméleti ismeretek elsajátítása után, a gyakorlati alkalmazásra is sor került mentőtiszt és védőnő segítségével, irányításával.
Fényképek

Nélkülözhetetlen számunkra az IKT eszközök használata. A „digitális világunkban” csak úgy tudnak tanulóink lépést tartani, ha ismerik a digitális tartalmakat, taneszközöket és ezeket használni is tudják.
Fényképek

A közlekedési ismeretek elsajátítása és gyakorlatban való alkalmazása élményszerűvé tette a közlekedési nap rendezvényét.
Fényképek

A projekt zárásaként elmondhatjuk, tanulóink számos területen sok új ismeretre tettek szert, megtanulták ezek gyakorlati alkalmazását.
Mindezt sikerült úgy megvalósítani, hogy a gyerekek komplex egyénisége fejlődjön közösségerősítő jelleggel.
Az sem elhanyagolható szempont, hogy maradandó élményekkel gazdagodtak tanulóink.